Search results for query: give me some love

Song and Artist Hit-%
Love
Nightwish

…attic. It's half-light and he's in tears. When he finally comes his eyes are cascading. I see a beaten dog in a pungent alley. He tries to bite me. All pride has left his wild drooling eyes. I wish I had my leg to spare…

100.00 %
Eternal Love
Nylon Beat

…know That we have come to the end Just let go I wanna go my way Eternal love You couldn't give me eternal love You didn't bring me eternal love Maybe it's meant to be Let me go my own way Eternal love Eternal love

95.67 %
Crow, The Owl And The Dove
Nightwish

…, don't give me faith. Wisdom not pride, give innocence instead. Don't give me love, I've had my share. Beauty not rest, give me truth instead. A dove came to me, had no fear. It rested on my arm. I touched its calm, envied…

89.70 %
The Crow, the Owl and the Dove
Nightwish

…faith Wisdom nor pride, give innocence instead Don't give me love, I've had my share Beauty nor rest, give me truth instead A dove came to me, had no fear It rested on my arm I touched its calm, envied its love But…

72.82 %
Buried Alive By Love
HIM

…before I die Rescue me with your smile The kiss of vanity blessed me with a spiritual murder Fed the gods of war, insatiable "Your home is where the dark is," I should have told her Embraced the fire, indestructible To…

61.78 %
Come Cover Me
Nightwish

…thrill Till you will take me in Come comfort me in you Young love must Live twice only for us Come cover me with you Come cover, come cover me now…

58.35 %
If You Love Me
Satin Circus

…now we would be Standing on the porch together Holding on to love Who felt so strong I know it's not gone So if you lo-o-o-ve me Hey baby, take me by the fire And just say those words again And I'd do it like back…

54.99 %
Don't you ever leave me
Hanoi Rocks

…The nights are wearing me down And it's hard getting through the day 'Cause I need you right now And right now you're so faraway I guess that I should have known That I'd end up this way But I swear I'll come home And…

54.21 %
Ghost Love Score
Nightwish

…We used to swim the same moonlight waters Oceans away from the wakeful day My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I will bleed forever I will bleed forever Scent of the sea before…

50.90 %
Add the missing lyrics for give me some love

Didn't find the lyrics you were looking for? Lyricsfi.com is a collection of user submitted lyrics. Please do your part and add the missing lyrics.

Other similar searches: give me some love give me love give me some love james blunt Becuse you love me make me believe in love Let me love you justin same love You send me free send my love to you Arf arf Yeah, yeah, yeah (Grrrr) Uh, Yeah don't get it twisted This rap shit, is mine Motherfucker, it's not, a fucking, game Fuck what you heard It's what you hearin It's what you hearin (Listen) It's what you hearin (Listen) It's what you hearin (Listen) X gon give it to ya Fuck wait for you to get it on your own X gon deliver to ya Knock knock, open up the door, it's real Wit the non-stop, pop pop and stainless steel Go hard gettin busy wit it But I got such a good heart I'll make a motherfucker wonder if he did it Damn right and I'll do it again Cuz I am right so I gots to win Break break wit the enemy But no matter how many cats I break bread wit I'll break who you sendin me You motherfucker never wanted nothin But your wife said, that's for the light day I'm gettin down, down Make it say freeze But won't be the one endin up on his knees (Whoo) Please, If the only thing you cats did is come out to play Get out my way First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya He gon give it to ya First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya He gon give it to ya Ain't never gave nothin to me But everytime I turn around Cats got they hands out wantin something from me I ain't got it so you can't get it Lets leave it at that cuz I ain't wit it Hit it wit full strength I'm a jail nigga So I face the world like it's Earl in the bullpen You against me, me against you Whatever, whenever What the fuck you gon do? I'm a wool fin sheep clothing Only nigga that you know that can chill Come back and get the streets open I've been doing this for nineteen years Wanna fight me? Fight these tears I put in work and it's all for the kids But these cats done forgot what work is (UH-HUH!) They don't know who we be Lookin! but they don't know who they see First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya He gon give it to ya First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya He gon give it to ya Aiiyo where my niggaz at?! I know I got them down in the game Give em love and they give it back Talk to much for to long Don't give up your to strong (What?!) A dog to bow bow hug it Shoutout to niggaz that done it And it ain't even about the dough It's about gettin down for what you stand for yo First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya He gon give it to ya First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL Then we let it POP, GO LET IT GO X gon give it to ya He gon give it to ya X gon give it to ya You give love abad name